Άρθρα & Κατηγορίες
Εγγραφή στον σύλλογο
ΑΦΙΣΕΣ
VIDEO
Ακολουθήστε τον Σύλλογο
/
/
/
/
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΕΙ-ΤΕΙ
Untitled
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΕΙ-ΤΕΙ

Αθήνα  20-11-2017

Αρ. Πρωτ.: 254

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΕΙ-ΤΕΙ

Πραγματοποιήθηκε χθες Κυριακή η προγραμματισμένη εκδήλωση για την επιβράβευση των παιδιών των συναδέλφων μας, που εισήχθηκαν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, στον Πολυχώρο του Δήμου Αιγάλεω «Ελληνικό Μολύβι-Γ. Βρανάς».

Παρά τις αντίξοες συνθήκες (εξάλλου δεν υπήρχε δυνατότητα αναβολής) η επιβράβευση εξελίχθηκε σε μια ζεστή εκδήλωση με συγκίνηση, χαρά και ικανοποίηση για την επιτυχία των παιδιών μας.

Καμαρώσαμε τα παιδιά μας και τους ευχηθήκαμε καλή σταδιοδρομία στη ζωή τους.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης ανακοινώθηκε η απόφαση του Δ.Σ. να συγκεντρώσει τρόφιμα, είδη προσωπικής υγιεινής και ρούχα για τους πλημμυροπαθείς της Δυτικής Αττικής και κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη τους.

Στους επιτυχόντες δόθηκε ως επιβράβευση ένας τιμητικός «πάπυρος» και μια δωροεπιταγή.

Σημαντική, στην όμορφη ατμόσφαιρα της εκδήλωσης ήταν η συνεισφορά του Μουσικού Σχήματος του Συλλόγου μας, που με τις νότες του βοήθησε σε αυτήν την πετυχημένη εκδήλωση, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά.

Χαιρετισμό απηύθυνε η πρόεδρος του Συλλόγου (συνημμένο) και η παρουσίαση και οι απονομές έγιναν από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, που παρευρίσκοντο στην εκδήλωση.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΖΑΒΕΡΔΙΝΟΣ ΑΛΚΗΣ

 

Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΠΑ

ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ

ΣΕ ΑΕΙ – ΤΕΙ

Συγχαίρουμε όλες τις νέες και τους νέους που έδωσαν με προσωπικές και οικογενειακές θυσίες τη σκληρή μάχη των Πανελλαδικών Εξετάσεων για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Συγχαίρουμε ιδιαίτερα τα δικά μας παιδιά, τα παιδιά των συναδέλφων μας και ευχόμαστε καλή δύναμη και κουράγιο στις οικογένειες τους που χρόνια τώρα έβαλαν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να στηρίξουν τα παιδιά τους σ’ αυτή τη δύσκολη δοκιμασία και που σίγουρα θα συνεχίσουν να το κάνουν για τη μόρφωση και τη ζωή τους.

Η απόφαση του Συλλόγου μας να επιβραβεύσουμε τα παιδιά μας, που πέτυχαν σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, που υλοποιείται για πρώτη φορά με αυτή την μικρή εκδήλωση σήμερα, συνοδεύτηκε από συζήτηση και προβληματισμό για τη θέση μας και τη στάση μας απέναντι και στα υπόλοιπα παιδιά που δεν πέτυχαν και θα συνεχίσουν τις σπουδές τους σε κάποια επαγγελματική σχολή ή θα ξεκινήσουν να αναζητούν εργασία…

Δεν θέλουμε να ξεχωρίσουμε τα παιδιά μας και σε καμιά περίπτωση δεν κρίνουμε την αξία τους από την επιτυχή ή όχι έκβαση των  πανελλαδικών εξετάσεων. Ίσα ίσα θέλουμε να πούμε σε όλους και μέσα απ’ αυτήν την εκδήλωση ότι για εμάς η επιτυχία κάθε ανθρώπου είναι συνάρτηση πάνω απ’ όλα της αξίας του, της αξίας του όμως ως κοινωνικό ον, της συνεισφοράς του στο κοινωνικό σύνολο.

Κι από αυτή την πλευρά θεωρούμε ότι έχει τεράστια σημασία να συνεχίσετε τον αγώνα σας με το ιίδιο πάθος που δώσατε τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και στη συνέχεια, στην καθημερινή  ζωή για σπουδές, για ζωή και δουλειά με δικαιώματα.

Οι εξελίξεις των τελευταίων χρόνων με την οικονομική κρίση έφεραν στη πρώτη γραμμή πιο έντονα ζητήματα, που συνδέονται με την ανάγκη αναβάθμισης της δημόσιας παιδείας, της ουσιαστικής λειτουργίας της ως δημόσια και δωρεάν, την ανάγκη για πρόσθετη διδακτική στήριξη, για ενισχυτική διδασκαλία σε όλους τους μαθητές.

Όξυναν την αγωνία και το άγχος τόσο των νέων για το αν θα πετύχουν τους στόχους τους, όσο και των λαϊκών οικογενειών για το αν θα τα βγάλουν πέρα, αν θα τα καταφέρουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους.

Η καπιταλιστική κρίση όξυνε το ζήτημα της ανεργίας ακόμα και των πτυχιούχων και μεταπτυχιακών φοιτητών, και πρόσθεσε ερωτηματικά στους νέους και τις νέες: να σπουδάσω, γιατί;

Σε αυτά τα ζητήματα, σε αυτούς τους προβληματισμούς πιστεύουμε ότι η μόνη απάντηση που μπορεί να δοθεί είναι μέσα από τον συλλογικό διεκδικητικό αγώνα εργαζομένων, φοιτητών, νεολαίας, συνταξιούχων, ανέργων, ανθρώπων του μόχθου της πόλης και του χωριού.

Η ιστορία έχει δείξει ότι όσα βήματα γίνανε μπροστά, γίνανε με την συλλογική αγωνιστική δράση. Και η ιστορία έχει να καταδείξει λαμπρές σελίδες με την προσφορά επιστημόνων, διανοούμενων, καλλιτεχνών που κατέθεσαν την γνώση τους, την επιστημονικότητά τους, τη δημιουργικότητά τους, την έρευνητική τους προσπάθεια, όχι ξεκομένα μόνο στον τομέα της τέχνης και της επιστήμης, αλλά κυρίως ενταγμένα στον εξανθρωπισμό της κοινωνίας.

Ο Albert Einstein έλεγε ότι η μόρφωση είναι αυτό που απομένει, όταν κάποιος ξεχάσει αυτά που έμαθε στο σχολείο, ότι εκπαίδευση δεν είναι η εκμάθηση γεγονότων αλλά η εξάσκηση του μυαλού να σκέφτεσαι και να κρίνεις και ότι η παιδεία του ατόμου θα πρέπει να ενισχύει την ανάπτυξη των έμφυτων ικανοτήτων του και να του ενσταλάζει το αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συνανθρώπους του, αντί να εξυμνεί την εξουσία και την επιτυχία, όπως ακριβώς γίνεται σήμερα, έλεγε και έγραφε …το 1949 (ο Α. Αϊνστάιν).

Έτσι θα θέλαμε να αντμετωπίσετε τη ζωή σας, έτσι θα θέλαμε να σταθείτε απέναντι στο καινούργιο κεφάλαιο της ζωή σας, που άνοιξε με την είσοδό σας στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Να σκέφτεστε και να κρίνετε, κατανοώντας την κίνηση, την εξέλιξη της κοινωνίας.

Είμαστε 2 μέρες μετά τον γιορτασμό του Πολυτεχνείου και παρά την τεράστια προσπάθεια να ξεχαστεί ή να παραποιηθεί το μήνυμά του, ακόμα και να αμαυρωθεί η σημασία του με τις προβοκατόρικες ενέργειες, καταλήψεις ομάδων κλπ ατόμων που δεν έχουν καμιά σχέση με το φοιτητικό, σπουδαστικό και γενικότερα με το εργατικό και λαϊκό κίνημα, η εξέγερση του Πολυτεχνείου δείχνει αυτό που θέλουν να κρύψουν κυβερνήσεις, αμερικάνοι και νατοϊκοί επιτελείς, αστικά επιτελεία και μηχανισμοί : το αντιιμπεριαλιστικό του μήνυμα και ότι επέδρασε σημαντικά σε ό,τι ακολούθησε, ακριβώς επειδή στην πάλη κατά της δικτατορίας ενώθηκαν φοιτητές με μαθητές και εργαζόμενους, η νεολαία και όλος ο λαός.

Το επίκαιρο μήνυμα του Πολυτεχνείου αποτελεί κάλεσμα στη σημερινή νεολαία να αγωνιστεί κόντρα στο σύστημα που αντιμετωπίζει τις σπουδές και  τη ζωή της σαν κόστος, που μετατρέπει τη γνώση σε ακριβοπληρωμένο εμπόρευμα, που γεμίζει άγχος και ανασφάλεια τους μαθητές μέσα σ’ ένα σχολείο-εξεταστικό κέντρο της παπαγαλίας και του ατέλειωτου τρεχαλητού, που οδηγεί τη νεολαία σε αδιέξοδα. Αποτελεί κάλεσμα σε αντιπαράθεση και σύγκρουση με τη πολιτική που τσακίζει τα εργασιακά δικαιώματα, που σκοτώνει τα όνειρα και τις προσδοκίες της νέας γενιάς.

Η κατάκτηση της ζωής με σύγχρονα δικαιώματα για τους νέους και τις νέες βρίσκεται στην προοπτική της ρήξης με την πολιτική, που “σημαία” της έχει τα κέρδη των λίγων, βρίσκεται στον αγώνα για το μέλλον που σας αξίζει.

Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ΝΔ και οι δυνάμεις που στηρίζουν τα επιχειρηματικά συμφέροντα θέλουν να σας πείσουν πως η διασύνδεση των ΑΕΙ- ΤΕΙ με την αγορά, η επιχειρηματικότητα και ο ανταγωνισμός θα συμβάλλουν ώστε να σπουδάσετε και να ζήσετε καλύτερα.

Αυτά εξυπηρετεί και ο νόμος της κυβέρνησης για την ανώτατη εκπαίδευση που πέρασε το καλοκαίρι και αποτελεί εφαρμογή του 4ου μνημονίου στη παιδεία, γενικεύοντας τα δίδακτρα στα μεταπτυχιακά, ενισχύοντας την κατηγοριοποίηση των αποφοίτων, μετατρέποντας ακόμα περισσότερο τα ιδρύματα σε μαγαζιά που πουλούν γνώση και τους φοιτητές σε πελάτες.

Σήμερα η κρατική χρηματοδότηση δεν μπορεί να καλύψει ούτε τα στοιχειώδη. Έχει μειωθεί στο 80% τα τελευταία 8 χρόνια με αποτέλεσμα σοβαρότατες ελλείψεις να υπάρχουν σε υποδομές, εξοπλισμό και προσωπικό. Η κυβέρνηση δίνει ζεστό χρήμα σε εργολάβους και επιχειρηματίες με αποτέλεσμα να αμφισβητούνται τα συγγράμματα, η σίτιση, η συντήρηση και η καθαριότητα ανά πάσα στιγμή στο βαθμό, που δεν εξυπηρετούνται τα κέρδη τους. Ενισχύει το μαύρο κουτί των ΕΛΚΕ από το οποίο τροφοδοτούνται τα ερευνητικά προγράμματα που εκμεταλλεύονται οι διάφοροι επιχειρηματίες. Βγάζει στο σφυρί τις περιουσίες των ιδρυμάτων που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για εστίες, χώρους άθλησης και αναψυχής καλύπτοντας τις ανάγκες των φοιτητών για να προσελκύσουν επενδυτές και χορηγούς. Το τελευταίο δε διάστημα στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης της 3ης αξιολόγησης από τους θεσμούς έχει μπει και η περικοπή του ήδη πενιχρού στεγαστικού επιδόματος που δίνεται κάθε χρόνο στους φοιτητές.

Στην Περιφέρεια Αττικής έχουμε μεγάλο αριθμό συναδέλφων πτυχιούχων και μεταπτυχιακών. Παρ’ όλα αυτά και στην Περιφέρεια Αττικής όπως και γενικότερα στις υπηρεσίες και την παραγωγή οι περισσότεροι εργαζόμενοι δεν αξιοποιούν την γνώση και την επιστημονικότητά τους, δεν τους δίνεται η δυνατότητα να προσφέρουν αυτά που θα μπορούσαν να προσφέρουν.

Το σύστημα που ζούμε έχει χαραγμένες επάνω του αντιφάσεις:

-την εξέλιξη της επιστήμης και της τεχνικής από την μια και την καταστροφή μεγάλου μέρους παραγωγικών δυνάμεων-επιστημόνων απ’ την άλλη, με την ανεργία, την ετεροαπασχόληση, την υποαπασχόληση κλπ

-την τεράστια επιστημονική εξειδίκευση  από τη μια και απ’ την άλλη την αχρήστευσή της στην παραγωγική διαδικασία και τις υπηρεσίες, όταν δεν  παράγεται κέρδος,

-την χρησιμοποίηση της επιστήμης και της τεχνολογίας στην αύξηση της παραγωγικότητας σε τεράστιους ρυθμούς, που αντί να μειώσει το «χάσμα» μεταξύ πλούσιων και φτωχών το αυξάνει  και το οδήγησε παγκοσμίως να αυξηθεί από 11 προς 1 το 1911, σε 35 προς 1 το 1950, 72 προς 1 το 1992, και να φτάσει σήμερα το 100 προς 1.

-την χρησιμοποίηση της επιστήμης και της τεχνολογίας όχι προς όφελος των πολλών, αλλά προς όφελος των λίγων, αυτών που την χρησιμοποιούν, που την αξιοποιούν για να βγάλουν -να αυξήσουν την κερδοφορία τους, με πιο χαρακτηριστική ίσως την περίπτωση της αξιοποίησης της επιστήμης στην εμπορευματοποίηση της Υγείας, ….από τις λίστες των φαρμάκων, που καλούνται σήμερα οι γιατροί να εφαρμόσουν μέχρι τις φαρμακευτικές επιλογές των κολοσσών της φαρμακοβιομηχανίας, όπως πχ 40 τέτοιοι κολοσσοί της φαρμακοβιομηχανίας ανάγκασαν την Νότια  Αφρική απειλώντας την με εμπορικές κυρώσεις από τις ΗΠΑ (1999)  να μην κατασκευάσει το φτηνό φάρμακο για το ΕΪΤΖ, που προτίθετο, παρά τα εκατομμύρια των ασθενών στην Αφρική από την νόσο αυτή.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι χρειάζεται να δυναμώσουμε τον αγώνα μας σε όλα τα επίπεδα, για να μπορεί να αξιοποιείται η γνώση και η επιστήμη προς όφελος όλων, για να μπορούμε να ασκούμε αρμοδιότητες που καλύπτουν σύγχρονες λαϊκές ανάγκες, για να καταφέρουμε να έχουμε υπηρεσίες στελεχωμένες, εξοπλισμένες, που θα υπηρετούν το δικαίωμα στην δημόσια και δωρεάν υγεία, την παιδεία, την πρόνοια, την ασφαλή μεταφορά, την προστασία του περιβάλλοντος, την αντιπλημμυρική και αντισεισμική θωράκιση.

Να δυναμώσουμε τον αγώνα μας μαζί με τα παιδιά μας για σπουδές χωρίς εμπόδια, με σύγχρονες υποδομές και εξοπλισμό, με φοιτητική μέριμνα, με ουσιαστική στήριξη και μέτρα στους φοιτητές που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Για να σταματήσει η πληρωμή σε μεταπτυχιακά και πιστοποιήσεις, για να έχουν δουλειά σύμφωνα με τις σπουδές τους, με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

Κι αυτά κερδίζονται έχοντας ψηλά το κεφάλι, ψηλά τον πήχυ των απαιτήσεων μας.

Γι αυτό εξάλλου απευθυνόμενοι στα παιδιά μας λέμε στον «πάπυρο επιβράβευσης»:

Να αγαπήσετε τη σχολή σας, να κερδίσετε τη γνώση, να συμβάλετε μέσα από τη επιστήμη σας στην προκοπή του τόπου μας, στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας όπου κάθε νέος-νέα θα εργάζεται στο αντικείμενο του, θα προσφέρει τις γνώσεις του για το καλό του λαού.

Ο αγώνας για την κατάκτηση της γνώσης γίνεται πιο όμορφος όταν συνδυάζεται με τον καθημερινό αγώνα για τη μόρφωση και τους όρους σπουδών και δουλειάς που μας αξίζουν.

Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία.

19-11-2017

ΣΥΠΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΕΙ-ΤΕΙ-254

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΕΙ-ΤΕΙ

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *