- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ(1882)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ(34)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(64)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΘΗΝΑΣ(6)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(5)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(10)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΝΗΣΩΝ(18)
- ΠΟΛΙΣΤΙΚΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ(10)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ-ΚΑΡΤΕΣ ΟΑΣΑ(9)
- ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(130)
- ΟΣΥΑΠΕ(371)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ(25)
- ΝΕΑ(96)
- ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ(0)
- ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 8-11-2024
- Για την «αξιολόγηση» και το «σύστημα ανταμοιβής» δημοσίων υπαλλήλων
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ -ΥΠΟΒΟΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΠΑ
- ΚΑΛΕΣΜΑ ΜΕΛΩΝ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2024
- ΜΑΖΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
- Αίτημα πραγματοποίησης συνάντησης για ζητήματα των υπαλλήλων των Λαϊκών Αγορών
- 2η Εκδρομή - Ξενάγηση Αθηναϊκή Ριβιέρα – Σούνιο – Θέατρο Θορικού
- ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ «ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» ΣΥΝΕΧΕΙΑ…
- 1η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Αύγουστος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούλιος 2013
- Ιούνιος 2013
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
Αθήνα 26 – 10 -2022
Αρ. Πρωτ.: 412
«ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ»
Η δημιουργία Δημόσιου Φορέα με όλο τον αναγκαίο στόλο οχημάτων και προσλήψεις οδηγών είναι η μοναδική λύση
Βρισκόμαστε ενάμισι μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με τη μεταφορά των μαθητών.
Σημειώνουμε ότι στην Αττική υπάρχει ανάγκη εκτέλεσης 1.400 δρομολογίων για 27.300 μαθητές.
Τη φετινή χρονιά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν και χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν οι συνάδελφοι στην αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας Αττικής, όπως και σε άλλες Περιφέρειες ήταν πιο μεγάλα από κάθε άλλη φορά.
Τα αποτελέσματα τα «λούστηκαν» οι μαθητές και οι οικογένειές τους, ιδιαίτερα οι μαθητές στα ειδικά, στα μουσικά και τα πρότυπα -πειραματικά σχολεία, που δεν μπορούσαν να φτάσουν ή να φτάσουν έγκαιρα στα σχολεία τους και οι γονείς τους που επιφορτίστηκαν με την καθημερινή επιβάρυνση της μεταφοράς τους.
Αναδείχτηκε το αδιέξοδο όλων των ρυθμίσεων που έχουν γίνει, που έχουν επιφορτίσει την αρμόδια υπηρεσία με έναν τεράστιο όγκο δουλειάς, που παρά και τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων δεν είναι εφικτό να ξεπεραστούν τα προβλήματα, αφού αυτά οφείλονται στην αναγκαιότητα να διαθέτουν οι κάθε είδους ιδιώτες πούλμαν, λεωφορεία, ταξί κλπ για να γίνεται η μεταφορά των μαθητών, να συμφωνούν στις τιμές, να μην επιλέγουν δρομολόγια τουριστών επειδή είναι πιο κερδοφόρα κ.α.
Εξάλλου η άνοδος του τουρισμού ήταν αυτή που όξυνε τα φετινά προβλήματα σε συνδυασμό με τις καθυστερήσεις αρκετών Δ/νσεων Εκπαίδευσης, που προσπαθούσαν το επίμαχο διάστημα που έπρεπε να δώσουν τα συγκεντρωτικά στοιχεία των μαθητών που χρειάζεται να κάνουν χρήση του «συστήματος» της μεταφοράς προς και από το σχολείο τους, να συγχωνεύσουν και να καταργήσουν τμήματα στα σχολεία, υλοποιώντας αυτή την πλευρά της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.
Για άλλη μια φορά και φέτος τα προβλήματα και τα αδιέξοδα έφεραν στο προσκήνιο τη μοναδική λύση που πρέπει να δοθεί: Δημιουργία Δημόσιου Φορέα ανά Περιφέρεια, αγορά όλου του αναγκαίου στόλου οχημάτων και προσλήψεις οδηγών ώστε έγκαιρα και ολοκληρωμένα να προγραμματίζονται και να πραγματοποιούνται όλα τα δρομολόγια, που χρειάζονται για την μεταφορά των μαθητών, που εντάσσονται στο «σύστημα» αυτό, χωρίς τον ασφυκτικό χιλιομετρικό περιορισμό, με ταυτόχρονη ένταξη και χρήση του στόλου αυτού σε υπόλοιπες ανάγκες και δράσεις μετακινήσεων (εκδρομές, επισκέψεις σε χώρους Πολιτισμού και Άθλησης, άλλα δρομολόγια κλπ.).
Είναι η μοναδική λύση που μπορεί να αντιμετωπίσει την σκόπιμη ή μη άρνηση των ιδιοκτητών των μέσων μεταφοράς στη σύναψη συμβάσεων, τους «άγονους» διαγωνισμούς (απροθυμία των οικονομικών φορέων να καταθέσουν προσφορές), τους εκβιασμούς για αποκόμιση μεγαλύτερων κερδών (διαπραγμάτευση της τιμής των δρομολογίων με καλύτερους φυσικά οικονομικούς όρους μετά επαναπροκήρυξη και εκ νέου «άγονο» διαγωνισμό), τις καθυστερήσεις, τις παραιτήσεις πολλών αναδόχων από δρομολόγια ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές κ.α. Υπενθυμίζουμε ότι η αρμοδιότητα αυτή αποδόθηκε στις Περιφέρειες πριν μερικά χρόνια, μετά τα ακόμα πιο τεράστια προβλήματα, που είχαν δημιουργηθεί από την διαχείριση που έκαναν οι Δημοτικές Αρχές.
Αυτή την πρόταση αναδεικνύουμε ως τη μοναδική λύση και την καταθέτουμε σε όλους τους υπεύθυνους, κυβέρνηση, υπουργείο Παιδείας και Περιφερειάρχη και στο γονεϊκό και εκπαιδευτικό κίνημα.
Π.Α.
- Περιφερειάρχη Αττικής
2.ΕΝΠΕ
3. Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων
4.Υπουργείο Εσωτερικών
5.Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ |
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΑΓΑΝΕΛΗ ΑΡΙΑΔΝΗ |