- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ(1881)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ(34)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(64)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΘΗΝΑΣ(6)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(5)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(10)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΝΗΣΩΝ(18)
- ΠΟΛΙΣΤΙΚΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ(10)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ-ΚΑΡΤΕΣ ΟΑΣΑ(9)
- ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(130)
- ΟΣΥΑΠΕ(371)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ(25)
- ΝΕΑ(96)
- ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ(0)
- Για την «αξιολόγηση» και το «σύστημα ανταμοιβής» δημοσίων υπαλλήλων
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ -ΥΠΟΒΟΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΠΑ
- ΚΑΛΕΣΜΑ ΜΕΛΩΝ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2024
- ΜΑΖΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
- Αίτημα πραγματοποίησης συνάντησης για ζητήματα των υπαλλήλων των Λαϊκών Αγορών
- 2η Εκδρομή - Ξενάγηση Αθηναϊκή Ριβιέρα – Σούνιο – Θέατρο Θορικού
- ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ «ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» ΣΥΝΕΧΕΙΑ…
- 1η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
- ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Αύγουστος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούλιος 2013
- Ιούνιος 2013
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
https://www.902.gr/eidisi/voyli/179463/v-panoytsakoy-kalypsi-ton-anagkon-kai-monimopoiisi-olon-ton-symvasioyhon-video
Αθήνα 21/1/2019
Αριθμ. Πρωτ.:24
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΣΥΑΠΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
για το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης «Ενδυνάμωση Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), ενίσχυση και αναβάθμιση Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις».
Είναι πολλές οι μεταρρυθμίσεις στο δημόσιο, που προχώρησαν τα τελευταία χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις. Νομοσχέδια και ρυθμίσεις είτε ολοκληρωμένα, ως νόμοι του υπουργείου διοικητικής ανασυγκρότησης, είτε ρυθμίσεις ενταγμένες σε νομοθετήματα άλλων υπουργείων. Όπως και να είναι όμως, όλα είχαν και έχουν την ίδια στόχευση, να αποτελεί η δημόσια διοίκηση εργαλείο αποτελεσματικό της καπιταλιστικής οικονομίας, να υπηρετεί σε κάθε φάση της οικονομίας την στήριξη και την ανάπτυξη της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων.
Θα επαναλάβουμε ότι η συζήτηση για «μικρό» ή για «μεγάλο» κράτος είναι αποσπασματική και επί της ουσίας προσχηματική, μιας και το ζήτημα αυτό δεν επηρεάζει το ρόλο της ΔΔ και του κράτους γενικότερα.
Εξάλλου και σε φάσεις ανάπτυξης ο αριθμός του μόνιμου προσωπικού σε υγεία, παιδεία, κοινωνικές υπηρεσίες κλπ υπολειπόταν κατά πολύ από τις ανάγκες των λαϊκών οικογενειών στους τομείς αυτούς.
Έρχεστε με αυτό το Σχέδιο Νόμου από την μια πλευρά να πουλήσετε ελπίδα σε όσους θέλουν σταθερή δουλειά, σε όσους προσπαθούν να καλύψουν με τη δουλειά τους τα τεράστια κενά, που υπάρχουν, κι απ’ την άλλη μέσα από τον πολυετή σχεδιασμό να περιορίσετε αιτήματα για διορισμούς (πχ με το νομοσχέδιο οριοθετείται ως χρόνος αποστολής των αιτημάτων ο μήνας Σεπτέμβρης, ενώ πχ Δήμοι και Περιφέρειες αναλαμβάνουν τη διοίκηση αργότερα).
Ταυτόχρονα βέβαια με την κουβέντα που γίνεται για τα ζητήματα των προσλήψεων ενισχύετε την ψευδεπίγραφη αντιπαράθεσή σας με την ΝΔ και με άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Και λέμε ψευδεπίγραφη γιατί δεν έχετε αλλάξει τίποτα στο ρόλο και την κατεύθυνση λειτουργίας του δημόσιου τομέα, στις ιδιωτικοποιήσεις και στην εκχώρηση αρμοδιοτήτων με διάφορα μέσα, στην ενίσχυση της ανταποδοτικότητας και τη λειτουργία των δημόσιων φορέων με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, βάσει της σχέσης κόστους – οφέλους.
Λέμε ψευδεπίγραφη αντιπαράθεση όχι μόνο γιατί και στο ζήτημα των προσλήψεων βαδίζετε με το «ο γέγονε, γέγονε» αλλά και γιατί δεν απαντάτε θετικά στα αιτήματα των συνδικαλιστικών φορέων για άμεση κάλυψη των τεράστιων κενών, για μονιμοποίηση των συμβασιούχων, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Είναι ψευδεπίγραφη η επιχειρηματολογία σας, γιατί συνεχίζετε να συνδέετε τις προσλήψεις με τα δημοσιονομικά δεδομένα δηλ. με ότι περισσεύει από τις επιδοτήσεις στους επιχειρηματίες, από τις νατοϊκές δαπάνες κλπ.
Ισχυρίζεστε ότι γυρίζετε πλέον σελίδα με την αναλογία 1/1 στις προσλήψεις/αποχωρήσεις δημοσίων υπαλλήλων, ενώ ξέρετε ότι αυτό είναι εικονικό, όπως ήταν και με τις προηγούμενες αναλογίες 1/5 κλπ.
Χαρακτηριστικό αυτού αποτελούν οι προσλήψεις/αποχωρήσεις στους εκπαιδευτικούς… Από το 2009 αποχώρησαν περίπου 35.000 και δεν προσλήφθηκε κανένας σε μόνιμη θέση, παρά μόνο έγιναν κάποιοι διορισμοί με δικαστικές αποφάσεις, περίπου 200-300 εκπαιδευτικοί, δηλ. όχι το 1/10 ή 1/5 κλπ που εσείς ψηφίζατε δεν τηρήσατε, αλλά τίποτα…
Στο χώρο των Περιφερειών με μείωση του αριθμού των υπαλλήλων κατά 40% από το 2009 δεν μπορεί να συνεχίζεται η ίδια κατάσταση να έχουμε δηλ. στη Δ/νση Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας ΠΕ Ευρυτανίας συνολικό ανθρώπινο δυναμικό 3 υπαλλήλους για όλα τα Τμήματα, για όλες τις αρμοδιότητες, για όλες τις θέσεις (και τις θέσεις ευθύνης), στη Δ/νση Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας ΠΕ Λακωνίας, 4 υπαλλήλους για όλα τα Τμήματα, στη Χαλκιδική να μην υπάρχει κανένας Επόπτης Δημόσιας Υγείας, παντού οι κοινωνικοί λειτουργοί να μην επαρκούν ούτε για υιοθεσίες, ούτε για αναδοχές και κοινωνικές έρευνες, οι υπάλληλοι των οικονομικών υπηρεσιών, οι μηχανικοί και οι κτηνίατροι να τρέχουν να προσπαθούν να μπαλώσουν τα τεράστια κενά, που δεν μπαλώνονται, οι χειριστές μηχανημάτων έργου να βρίσκονται στα χιόνια, στα πλημμυρικά φαινόμενα και αλλού ολόκληρα 24ωρα και μάλιστα χωρίς αποζημιώσεις κ.α.
Επομένως όταν φέρνετε στη βουλή νομοσχέδιο για προσλήψεις η απάντησή μας είναι μια: Δεν κάνουμε πίσω από το αίτημά μας : εδώ και τώρα κάλυψη των κενών σε παιδεία, υγεία, ΟΤΑ, κοινωνικές υπηρεσίες, ασφαλιστικά ταμεία κλπ με μόνιμο προσωπικό, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων συναδέλφων μας.
Για εμάς είναι ξεκάθαρο ότι και αυτό το νομοσχέδιο βαδίζει στον ίδιο δρόμο, στην ίδια Εθνική Στρατηγική για την Διοικητική Μεταρρύθμιση, που και οι προηγούμενες κυβερνήσεις (υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης ο κ. Μητσοτάκης 2014 κλπ) υιοθέτησαν. Εξάλλου ως κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αφήσατε άθικτο το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μεταρρύθμισης του Δημόσιου Τομέα 2014 – 2020» ως προς τους στόχους του, τους άξονες και τις προτεραιότητες που έθετε.
Ακόμα και αυτή την ηλεκτρονική διακυβέρνηση την αντιμετωπίζει τόσο αποσπασματικά κάθε υπουργείο, κάθε φορέας, με αποτέλεσμα να έχουμε συστήματα που δεν είναι διαλειτουργικά, επιβαρύνουν με χαμένες εργατοώρες τις υπηρεσίες και γραφειοκρατικοποιούν την δουλειά του επιστημονικού δυναμικού που υπηρετεί στις Περιφέρειες και στο δημόσιο γενικότερα.
Δεν θα σχολιάσουμε την προσπάθεια που κάνατε περιορισμού των δικαιωμάτων & της ισοτιμίας των αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων με τη φράση που προσθέτατε στο άρθρο 162 του ν. 3528/2007 ότι «Τα Συμβούλια αποφασίζουν ή γνωμοδοτούν με απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών “στην οποία συμπεριλαμβάνεται οπωσδήποτε ο πρόεδρος», και που ευτυχώς αποσύρατε, αλλά θέλουμε να σημειώσουμε μια σειρά ζητήματα, απλά αιτήματα που έχουμε καταθέσει για τη λειτουργία των ΥΣ και δεν τα υιοθετείτε και πρώτα απ’ όλα δεν ξεχνάμε ότι η σημερινή κυβέρνηση αφαίρεσε αρμοδιότητες από τα ΥΣ, όπως τα ζητήματα, που σχετίζονται με την αξιολόγηση και τις ενστάσεις των συναδέλφων, ρύθμιση στην οποία είμαστε αντίθετοι. Επιπλέον ρωτάμε είναι δύσκολο να νομοθετηθεί η πρόβλεψη για το διάστημα μέσα στο οποίο πρέπει να εισάγονται τα αιτήματα των συναδέλφων στα ΥΣ ή ότι πρέπει στα πρακτικά να καταχωρούνται υποχρεωτικά οι απόψεις των μελών του ή ότι μπορεί να υπάρχει και λευκή ψήφος κλπ.
Θέλουμε επίσης να σταθούμε στο γεγονός ότι συνεχίζετε να διατηρείτε την αντιδραστική αξιολόγηση του 4369/2016, συνεχίζετε να διατηρείτε την απεργοσπαστική – τιμωρητική τροπολογία Γεροβασίλη, παρά την συντριπτική αντίθεση των εργαζομένων, την απόρριψή της μέσα από την τεράστια αποχή.
Ερχόμαστε στις τροποποιήσεις που κάνετε στον 4369/2016 για τις διαδικασίες των Ειδικών Συμβουλίων Επιλογής Προϊσταμένων (ΕΙ.Σ.Ε.Π), που είναι αμελητέες, αφήνοντας απ’ έξω σοβαρά ζητήματα, που σχετίζονται με «φωτογραφικές» διαδικασίες προώθησης των «ημέτερων» Γενικών Δ/ντών. Πέστε μας από πότε η συνέντευξη έχει στοιχεία αντικειμενικής κρίσης; Πέστε μας γιατί μοριοδοτείτε όλες τις αναθέσεις σε θέσεις ευθύνης, όλες τις «αυθαίρετες» αναθέσεις; Πέστε μας γιατί δεν πρέπει να αναρτάται ο πίνακας κατάταξης για κάθε Γενική Δ/νση, μετά την περιβόητη συνέντευξη, ώστε να ξέρει καθένας τη σειρά του ή γιατί δεν προβλέπεται η ανάρτηση στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ των αποφάσεων ορισμού προϊσταμένων, όπως μας απαντήσατε ως υπουργείο; Τόση διαφάνεια λοιπόν αντέχετε; Πέστε μας που βασίζετε τον αποκλεισμό των αποφοίτων των ΤΕΙ, που δεν είναι Α΄ΤΕΙ από θέσεις Γενικών ή ποια λογική έχει να αποκλείετε τους γιατρούς δημόσιας υγείας ΕΣΥ από θέσεις ευθύνης, ακόμα και από αυτές των Δ/νσεων Δημόσιας Υγείας;
Τέλος περιμένουμε να μας πείτε γιατί δεν έχετε συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο αυτό ρυθμίσεις που αποτελούν σημαντικά αιτήματα μεγάλων ομάδων εργαζομένων, όπως:
- για την επιστροφή των αποδοχών και των αντίστοιχων ασφαλιστικών εισφορών που παρακρατήθηκαν από τους συναδέλφους που τους έβγαλε η κυβέρνηση της ΝΔ σε διαθεσιμότητα το 2013
- για την ισότιμη μισθολογική & βαθμολογική αντιμετώπιση όλων των νεοεισερχόμενων υπαλλήλων των παλαιών ΑΣΕΠ, που προσλήφθηκαν, με αντίστοιχη ρύθμιση του άρθρου 28 του Ν. 4440/2016, με την οποία αναγνωρίσατε το χρόνο της αναμονής μόνο για τους συναδέλφους του ΑΣΕΠ 1997 (από το 1997 έως το διορισμό τους)
- για την άρση των δυσμενών επιπτώσεων της διαθεσιμότητας και της υποχρεωτικής κινητικότητας και των μετατάξεων υπαλλήλων ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού όλων των ειδικοτήτων
- για την πλήρη μισθολογική και βαθμολογική αναγνώριση της προϋπηρεσίας των δημοσίων υπαλλήλων, χωρίς κάθε είδους προσκόμματα, όπως να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία και στα ΝΠΙΔ του Δημοσίου, που έχουν αλλάξει μορφή, να αναγνωρίζεται πλήρως και η εργασία με συμβάσεις έργου, να αναγνωρίζεται η συνάφεια της προϋπηρεσίας ανεξάρτητα από την κατηγορία σημερινής ένταξης του υπαλλήλου τη στιγμή, που εκτελεί τις ίδιες αρμοδιότητες ή να μην απαιτείται για την βαθμολογική αναγνώριση βεβαίωση εργοδότη στις περιπτώσεις που έχει κλείσει η επιχείρηση και η προϋπηρεσία του υπαλλήλου αποδεικνύεται από άλλα έγγραφα και δεδομένα
- για να δοθεί το δικαίωμα στον τρίτεκνο γονέα να επιλέγει για την χρήση της τρίμηνης άδειας, που προβλέπεται από το άρθρο 53, παρ. 1 του Ν. 3528/2007, αν θα είναι συνεχής ή θα λαμβάνεται με μορφή μειωμένου ωραρίου (1 ώρα καθημερινά)
- για να αυξηθεί η άδεια σχολικής παρακολούθησης για τους πολύτεκνους γονείς
- για να χορηγείται η άδεια ασθένειας τέκνων, που προβλέφθηκε με το άρθρο 31 του ν. 4440/2016 και με Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι πολύ συχνά τα μικρά παιδιά περνούν τα πρώτα 24ωρα των ιώσεων χωρίς ιατρική παρακολούθηση
- για να χορηγείται στις συναδέλφισσες, που εισάγονται σε διαδικασία εξωσωματικής γονιμοποίησης «ειδική άδεια» είκοσι (20) ημερών, με την προσκόμιση στην υπηρεσία τους σχετικής ιατρικής βεβαίωσης.
Θεωρούμε πως όλα αυτά τα «μικρά» επί της ουσίας ζητήματα, καθώς και άλλα που θα μπορούσα να αναφέρω, δεν τα ξεχάσατε, ούτε τα αφήσατε έξω από το νομοσχέδιό σας κατά λάθος. Δείχνουν την στρατηγική που ακολουθείτε, τι ιεραρχείτε ως σημαντικό.
Και είναι εκτός των άλλων χαρακτηριστικό της προσπάθειάς σας για ενίσχυση του επιτελικού, του συντονιστικού ρόλου του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης μέσα κι από αυτό το νομοσχέδιο η δημιουργία του νέου κλάδου Συμβούλων – Εμπειρογνωμόνων, που δείχνει που θα στοχεύουν και οι προσλήψεις που θα κάνετε, καθώς και η Ειδική Γραμματεία, το Παρατηρητήριο και τα Τμήματα που προβλέπονται. Θέλετε ένα υπουργείο που θα μπορεί να προωθεί πιο ολοκληρωμένα τη Διοικητική Μεταρρύθμιση στο αστικό κράτος στη σημερινή φάση προώθησης της καπιταλιστικής ανάπτυξης με πιο επεξεργασμένο σχεδιασμό στο σύστημα διοίκησης, στη στοχοθεσία κλπ.
Γι αυτό λέμε ότι το νομοσχέδιο αυτό βρίσκεται μακριά από τις ανάγκες του λαού και των εργαζομένων.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ |
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |