Άρθρα & Κατηγορίες
Εγγραφή στον σύλλογο
ΑΦΙΣΕΣ
VIDEO
Ακολουθήστε τον Σύλλογο
/
/
/
/
ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Untitled
ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Αθήνα 20-12-2018

Αρ. Πρωτ.:350

Προς

                                 Τα μέλη του Συλλόγου

ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

«Προσωπική Συμφωνία»

«Ο Κήπος»

ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

«ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ»

«ΡΑΠΟΥΝΖΕΛ»

ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Το «Από Μηχανής» Θέατρο και η «ΤΕΧNIS GENESIS» κατόπιν ειδικής συνεννόησης με το Σύλλογο Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής προσφέρουν σε όλα τα μέλη του Συλλόγου τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις παραστάσεις:

  1. «Προσωπική Συμφωνία» με έκπτωση από 18€ ή 15€9€ στο «Από Μηχανής» Θέατρο (Ακαδήμου 13, Αθήνα)

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη, Κυριακή 18:00

Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 21:00

  1. «Ο Κήπος» με έκπτωση από 15€8€ στο «Από Μηχανής» Θέατρο (Ακαδήμου 13, Αθήνα)

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Δευτέρα, Τρίτη 21:00

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

  1. «Τα Χριστούγεννα του Σκρούτζ» με έκπτωση από 12€7 στο Θέατρο Αλίκη (Αμερικής 4, Αθήνα)

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Κάθε Κυριακή, Τετάρτη 26/12/2018 και 02/01/2019, 11:30

μέχρι τις 06/01/2019

  1. «Ραπουνζελ» με έκπτωση από 10€7 στο κιν/θέατρο Ιντεάλ (Πανεπιστημίου 46, Αθήνα)

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Κάθε Κυριακή 15:00

μέχρι τις 06/01/2019

Για τη διασφάλιση των θέσεων θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική κράτηση στο τηλέφωνο: 6936323587 κα Ανθή Καραγιάννη.

Απαραίτητη για την αγορά των εισιτηρίων στην εκπτωτική τιμή είναι η επίδειξη της κάρτας μέλους των υπαλλήλων στο ταμείο του θεάτρου.

Ακολουθούν πληροφορίες για τις παραστάσεις:

  1. «Προσωπική Συμφωνία» Του Ρόναλντ Χάργουντ

Συντελεστές Παράστασης:

Μετάφραση: Αθανασία Καραγιαννοπούλου

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς

Σκηνικά –Κοστούμια: Αγγελικη Αθανασιάδου, Λήδα Σπερελάκη

Μουσική: Παύλος Κατσιβέλης

Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης

Βοηθός σκηνοθέτη: Βίκη Παναγιωτοπούλου

Β΄Βοηθός Σκηνοθέτη: Χρήστος Καρανικόλας

Επιμέλεια Κινησης και Χορογραφίες: Χρυσηίς Λιατζιβίρη

ΠΑΙΖΟΥΝ:

Νικήτας Τσακίρογλου-Βίλχελμ Φουρτβένγκλερ

Χρήστος Βαλαβανίδης-Χέλμουτ Ρόντε

Αλέξανδρος Μπουρδούμης-Ταγματάρχης Άρνολντ

Άννα Ελεφάντη-Έμμυ Στράουμπε

Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου-Ταμάρα Ζαχς

Παναγιώτης Γουρζουλίδης-Υπολοχαγός Ντέιβιντ Γουίλς

Κώστας Κουτρούλης-Φαντάρος

Δημήτρης Μπούρας-Φαντάρος

ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ

Στη Ναζιστική Γερμανία, ο Βίλχελμ Φουρτβένγλερ θεωρείται ο σημαντικότερος Διευθυντής Ορχήστρας γι’ αυτό και χαίρει της εύνοιας του Αδόλφου Χίτλερ. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, στο κατεχόμενο Βερολίνο, ο Φουρτβένγκλερ θα κατηγορηθεί για τη σχέση του με το Ναζιστικό καθεστώς και θα υποβληθεί σε ανάκριση από τους Αμερικανούς. Την ανάκριση του μαέστρου αναλαμβάνει ο ταγματάρχης Άρνολντ ο οποίος δείχνει αποφασισμένος να αποδείξει πως ο μουσικός υπήρξε στέλεχος των Ναζί κι εκμεταλλεύτηκε τα προνόμια που του προσέφερε το Κόμμα. Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι μηδαμινά μόλο ταύτα, τα επιχειρήματα του Φουρτβένγκλερ σχετικά με τη «διατήρηση της Γερμανικής μουσικής παράδοσης και των υψηλών αξιών», συγκρούονται με τις ανεξίτηλες μνήμες του Ταγματάρχη από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τους αμέτρητους νεκρούς. O μάρτυρας που θα αλλάξει την τροπή της ανάκρισης είναι ο Ρόντε, δεύτερο βιολί της Φιλαρμονικής του Βερολίνου, ο οποίος με αντάλλαγμα την προσωπική του απαλλαγή, προδίδει κρυφές πτυχές του μαέστρου.

«Στα ερείπια τοποθετηθεί ο Χάργουντ τη δράση της Προσωπικής Συμφωνίας, το ιδανικό σκηνικό ενός πολέμου που μόλις έχει τελειώσει. Ή μάλλον δεν έχει τελειώσει. Διότι ακόμη κι αν έχει υπάρξει κατάπαυση του πυρός, τα πρόσωπα του έργου κουβαλάνε την οδύνη και τις μνήμες αυτού του πολέμου.

Στον πόλεμο δεν υπάρχουν καθαροί νικητές. Πρόκειται για μια συνθήκη ακραία, ολοκληρωτική, βάναυση. Όλοι κάτι χάνουν. Σε τέτοιες συνθήκες οι συμπεριφορές είναι αποκαλυπτικές. Κι εκεί ακριβώς συναντιέμαι με αυτό το σπουδαίο έργο, όχι μόνο σε μια προσπάθεια να αποτυπώσω σκηνικά μία από τις χειρότερες σελίδες της ανθρώπινης Ιστορίας αλλά να αναζητήσω αντιστοιχίες σε ένα σήμερα που αν και με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά, έχει επίσης ακραίες εκδοχές.»

Στο «Προσωπική Συμφωνία» η δράση συμβαίνει σε ένα τοπίο από ερείπια. Διόλου τυχαία. Γιατί εκτός από τα ορατά ερείπια του πολέμου, των βομβαρδισμών, υπάρχουν κι εκείνα τα βαθιά ριζωμένα στις ψυχές των ανθρώπων, αποτέλεσμα ενός άλλου «πολέμου» εσωτερικού, υπαρξιακού. Τα πρόσωπα στέκονται στα ορατά ερείπια για να μιλήσουν τη δική τους ιστορία, ιστορία-ψηφιδωτό της «μεγάλης» Ιστορίας, σε μια προσπάθεια να διαχειριστούν και να επουλώσουν τις ψυχικές τους πληγές. Αυτές οι «μικρές» ιστορίες είναι που θα φωτίσουν στα μάτια μας τη «μεγάλη» Ιστορία για να μας επιτρέψουν τελικά και τη δική μας προσωπική εμπλοκή σε γεγονότα του παρελθόντος τα οποία αν και με διαφορετικά χαρακτηριστικά, φωτίζουν πρακτικές του μέλλοντος.

Το «Προσωπική Συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ (συγγραφέα του επίσης βραβευμένου έργου The dresser), γράφτηκε το 1995 και βασίζεται σε πραγματικά ημερολόγια του σπουδαίου μαέστρου Βίλχελμ Φουρτβένγλερ, τα οποία κρατούσε κατά τη διάρκεια της ανάκρισής του. Πρεμιέρα του έργου έγινε στην Αγγλία, στο Minerva Theatre του Τσίτσεστερ σε σκηνοθεσία Χάρολντ Πίντερ. Για την ερμηνεία του μαέστρου ο Ντάνιελ Μάσεϊ απέσπασε το βραβείο Laurence Olivier Award for Best Actor ενώ το έργο τιμήθηκε με το βραβείο Laurence Olivier Award for Best New Play. Το 2001 μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη σε διασκευή του ίδιου του συγγραφέα, σκηνοθεσία του Ούγγρου Ίστβαν Σάμπο και με τον Χάρβευ Καϊτέλ στο ρόλο του ανακριτή Άρνολντ.

  1. «Ο Κήπος»

Συντελεστές Παράστασης:

Κείμενο: Bruce Gooch

Μετάφραση: Κάτια Σπερελάκη

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς

Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης

Βοηθός Σκηνοθέτη: Βίκη Παναγιωτοπούλου

Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας

ΠΑΙΖΟΥΝ

Στέλιος Μάινας

Κάτια Σπερελάκη

ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ

Ο Μπάρι, βετεράνος του Βιετνάμ κι οικοδόμος τώρα στο επάγγελμα, αναρρώνει μετά από εγχείρηση στο γόνατό του όταν ξαφνικά εμφανίζεται στο σπίτι του η Λουίζ. Καθώς πρέπει, άψογη επαγγελματίας και με ποιητικές ανησυχίες, έχει προσληφθεί από τον ανιψιό της πρώην γυναίκας του Μπάρι για να τον φροντίζει. Ο άξεστος χαρακτήρας του την τρέπει σε άτακτη φυγή όμως η συνέχεια τούτης της γνωριμίας κάθε άλλο παρά αναμενόμενη αποδεικνύεται. Ο Μπάρι δείχνει αποφασισμένος να γίνει καλύτερος άνθρωπος ενώ η Λουίζ, στο πρόσωπο του, θα αναζητήσει απεγνωσμένα τη βοήθεια.

Δύο μοναχικοί άνθρωποι συναντιούνται σε μια προσπάθεια να γεφυρώσουν δύο εντελώς διαφορετικούς κόσμους και να βρουν, ο καθένας με τον τρόπο του, τη σωτηρία. Η διαδρομή που πρέπει να διανύσουν είναι μεγάλη.

«Στη «ξηρή» ζωή των δύο ηρώων, ο Κήπος είναι μία όαση. Εκεί θα συναντηθούν, εκεί θα προσπαθήσουν να αρθρώσουν μια κοινή γλώσσα, εκεί θα αναζητήσουν ρωγμές για να εισχωρήσουν και να τολμήσουν να αγαπήσουν και να αγαπηθούν. Παρά τις αντιθέσεις τους. Παρά τις αποτυχίες που κουβαλάνε. Παρά το δισταγμό. Ο Κήπος μετατρέπεται σε έναν τόπο διαπραγμάτευσης με τον άλλο, προπαντός όμως με τον ίδιο τους τον εαυτό. Η απόφαση, κόντρα στις συνθήκες, να χαράξουν μια κοινή διαδρομή, είναι άλλοτε ανακουφιστική άλλοτε επώδυνη, πάντα όμως γενναία. Κι ακόμα κι αν δεν ξέρουμε πόσο γερή είναι αυτή η γέφυρα συνάντησης που επιθυμούν να χτίσουν μαζί, το γεγονός ότι το προσπαθούν, έχει για μένα κάτι το μεγαλειώδες.»

Ο Κήπος (Tangled Garden) είναι το τελευταίο έργο του Bruce Gooch, σημαντικού ηθοποιού και συγγραφέα με επιτυχίες σε πολυάριθμες παραγωγές σε Η.Π.Α και Καναδά και ιδρυτικού μέλους της Εταιρείας Θεάτρου New Fangled Stages η οποία εδρεύει στο Τορόντο. Το Από Μηχανής Θέατρο σε συνεργασία με την New Fangled Stages θα παρουσιάσει σε παγκόσμια πρεμιέρα τον Κήπο (Tangled Garden) ενώ θα φιλοξενήσει και την αγγλική παραγωγή του έργου με πρωταγωνιστές τον ίδιο τον Bruce Gooch και την Lynn Voght.

  1. «Τα Χριστούγεννα του Σκρούτζ» Κ. ΝΤΙΚΕΝΣ

Συντελεστές Παράστασης:

Σκηνοθεσία.:Γ. Ηλιοπούλου

ΠΑΙΖΟΥΝ

 Βασίλης Τραϊφόρος, Κώστας Ρωμαίος, Αναστάσης Κολοβός, Στέλιος Γούτης Πέτρος Τσαπαλιάρης, Γιάννης Χριστοφάνης , Δέσποινα Σταυρίδη , Γιώτα Βαμβακά ,Δέσποινα Κασιώτη,  Γεωργ. Χουσάκος,

ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ

Ο Εμπενίζερ Σκρουτζ είναι ένας πλούσιος φιλάργυρος και μίζερος άνθρωπος. Δεν γνωρίζει τι σημαίνει αγάπη και θεωρεί τα Χριστούγεννα μια μεγάλη απάτη. Ένα βράδυ τον επισκέπτεται το φάντασμα του παλιού συνεταίρου του και τον προειδοποιεί πως έχει μια τελευταία ευκαιρία να αλλάξει. Την παραμονή των φετινών Χριστουγέννων θα τον επισκεφθούν τα τρία πνεύματα των Χριστουγέννων και θα του δείξουν τα λάθη του και τους ανθρώπους που έχουν στην καρδιά τους τα Χριστούγεννα 365 μέρες τον χρόνο.

  1. «Ραπουνζελ»

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ- ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΓΙΟΥΛΗ   ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

ΠΑΙΖΟΥΝ:

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΤΑΥΡΙΔΗ, , ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΟΥΣΑΚΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΣΙΩΤΗ, ΓΙΩΤΑ ΒΑΜΒΑΚΑ

ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ

Η νεαρή Ραπουνζέλ είναι φυλακισμένη επί χρόνια σ’ ένα πανύψηλο πύργο, αιχμάλωτη μιας μοχθηρής μάγισσας που εκμεταλλεύεται τα ατελείωτα χρυσά μαγικά μαλλιά της.

Ο πιο περιζήτητος κλέφτης του βασιλείου βρίσκει μια νύχτα καταφύγιο στο μυστηριώδη πύργο & πιάνεται όμηρος από το κορίτσι. Η Ραπουνζέλ λαχταράει να ζήσει την πραγματική ζωή ,ελεύθερη, έτσι κλείνει συμφωνία με το νεαρό κλέφτη και το αταίριαστο δίδυμο ξεκινάει την απόδρασή του, παρέα μ΄ ένα μονόκερο κι ένα μικρό χαμαιλέοντα.

Και η μεγάλη περιπέτεια αρχίζει …

Το έργο διδάσκει την αξία της ελευθερίας του ανθρώπου , συμβολικά δείχνει ότι ο καθένας μας όταν έχει τη θέληση θα βρει τη δύναμη να ξεφύγει από τα όποια δεσμά του, να κυνηγήσει το όνειρό του και να ζήσει ελεύθερος σύμφωνα με τις επιλογές του.

Επίσης η δύναμη της αγάπης και της φιλίας και η χαρά της ζωής στη φύση είναι μερικά από τα μηνύματα που προσφέρει το κλασσικό αριστούργημα στα παιδιά.

Σε μία θεαματική παραγωγή με εξαιρετικά ταλαντούχους ηθοποιούς και χορευτές. Ντυμένη με κουστούμια εποχής και 3D ANIMATION που ντύνουν τα σκηνικά στοιχεία με μαγικές εικόνες. 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΚΑΖΑΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΤΕΧΝΗΣ ΓΕΝΕΣΗΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *