- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ(1927)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ(34)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(67)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΘΗΝΑΣ(8)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(7)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(11)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΝΗΣΩΝ(20)
- ΠΟΛΙΣΤΙΚΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ(10)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ-ΚΑΡΤΕΣ ΟΑΣΑ(10)
- ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(132)
- ΟΣΥΑΠΕ(372)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ(25)
- ΝΕΑ(96)
- ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ(0)
- Για την εξελισσόμενη “στοχοθεσία-αξιολόγηση” του ν.4940.022
- ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ
- Ψήφισμα για τις διώξεις των εκπαιδευτικών
- ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΑ
- ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4.2.2025-ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ 13ου & 14ου ΜΙΣΘΟΥ
- ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ- ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΧΑΡΑΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
- ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΑΠ ΚΑΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ 7-2-2025
- ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ 17-01-2025
- Για εκκίνηση διαδικασιών υπογραφής ΕΣΣΕ
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Αύγουστος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούλιος 2013
- Ιούνιος 2013
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012








Αθήνα 22-10-2018
Αρ. Πρωτ.: 280
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
& ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τα σοβαρά προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι οδηγοί των υπηρεσιακών αυτοκινήτων αναδείχτηκαν κατά τη σύσκεψη, που έγινε στις 9/10/2018.
Αυτοκίνητα και οδηγοί, που δεν επαρκούν, καύσιμα, που δεν επαρκούν, γραφειοκρατικές διαδικασίες, που κατατείνουν στο να ακινητοποιούνται επί μακρόν τα αυτοκίνητα, συνάδελφοι να μην μπορούν να εκτελέσουν εξωτερική υπηρεσία, οι υπηρεσίες να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις υπαρκτές ανάγκες τους.
Στο όνομα της περιστολής των κρατικών δαπανών έχουν μειωθεί τραγικά τα επιτρεπόμενα lt καυσίμων ανά μήνα, ενώ τα χιλιόμετρα, που καλούνται να καλύψουν δεν παίρνουν υπόψη τους την πραγματική κατανάλωση των αυτοκινήτων, είτε λόγω της παλαιότητας και της γενικότερης κατάστασής τους, είτε λόγω φορτίου, είτε λόγω λειτουργίας κλιματισμού κλπ με αποτέλεσμα να αναγκάζονται οι συνάδελφοι οδηγοί να πληρώνουν βενζίνη από την τσέπη τους, για να «μπαλώσουν» τα χιλιόμετρα, που λείπουν…
Ταυτόχρονα χρόνια τώρα αποτελεί κοινό μυστικό ότι συχνά – πυκνά οι οδηγοί των υπηρεσιακών αυτοκινήτων καλούνται να καλύψουν οι ίδιοι διάφορα μικροέξοδα, που προκύπτουν, είτε πχ για ένα λάστιχο που θα πάθουν, είτε για μια μικροβλάβη, είτε για τα τυχόν διόδια κλπ.
Καλούνται δε να ακολουθούν τα ωράρια όσων μεταφέρουν, με αποτέλεσμα συχνά να καταστρατηγείται το δικό τους ωράριο εργασίας, χωρίς να αποζημιώνονται για υπερωριακή απασχόληση.
Όπως σε πολλούς τομείς του δημοσίου, τα προβλήματα παραμένουν έτσι χρόνια τώρα, δημιουργώντας μια αρνητική πραγματικότητα, που συγκαλύπτεται από το «φιλότιμο» των εργαζομένων.
Δεν μπορούμε να δεχτούμε τη συνεχή συρρίκνωση του αριθμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων και οδηγών, στο όνομα του «μικρού» και «επιτελικού» κράτους.
Δεν δεχόμαστε κυβέρνηση και Περιφερειάρχες να κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν και να μην επιλύουν τα παραπάνω προβλήματα, που ταλανίζουν οδηγούς και υπηρεσίες.
Ζητάμε :
- Να χορηγούνται καύσιμα με απόφαση Περιφερειάρχη καθ’ υπέρβαση των καθορισμένων ορίων.
- Να προβλέπεται υπερωριακή απασχόληση με απόφαση Περιφερειάρχη καθ’ υπέρβαση των καθορισμένων ορίων, με σύμφωνη γνώμη των συναδέλφων οδηγών και χωρίς να καταστρατηγείται το ωράριο εργασίας τους.
- Να χορηγηθεί σε όλους τους οδηγούς ανθυγιεινό επίδομα.
- Να δοθεί η δυνατότητα στις υπηρεσίες τους να καλύπτουν τα μικροέξοδα, που προκύπτουν.
- Να μπορούν να γίνονται με άμεσες, γρήγορες διαδικασίες οι επισκευές των υπηρεσιακών οχημάτων.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ |
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΖΑΒΕΡΔΙΝΟΣ ΑΛΚΗΣ |