Άρθρα & Κατηγορίες
Εγγραφή στον σύλλογο
ΑΦΙΣΕΣ
VIDEO
Ακολουθήστε τον Σύλλογο
/
/
/
/
ΖΗΤΑΜΕ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΟΥ 1539
Untitled
ΖΗΤΑΜΕ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΟΥ 1539

                                                Αθήνα  26-6-2017

                                           Αρ. Πρωτ.: 138

      Προς

                                                            Περιφερειάρχη Αττικής

ΖΗΤΑΜΕ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΟΥ 1539

Κατά  την σύσκεψη που πραγματοποίησε το Δ.Σ. του Συλλόγου μας με τους συναδέλφους, που παρακολούθησαν την παρουσίαση-εκπαίδευση του «1539» και την λειτουργία της σχετικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας καταλήξαμε στην ανάγκη αναβολής έναρξης της εφαρμογής αυτής εως ότου ξεκαθαριστούν όλα τα ζητήματα της λειτουργίας της και ιδιαίτερα έως ότου εξασφαλιστεί:

  • ότι οι εφαρμοζόμενες διαδικασίες συμβαδίζουν με τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και την ισχύουσα νομοθεσία κάθε υπηρεσίας,
  • η ενιαία λειτουργία όλων των υπηρεσιών της Περιφέρειας (να είναι ξεκάθαρο για ποιες διαδικασίες εφαρμόζεται και πως). Απαραίτητη η έκδοση λεπτομερούς κανονισμού λειτουργίας  του συστήματος πριν τεθεί σε παραγωγική λειτουργία,
  • η προμήθεια και εγκατάσταση του αναγκαίου σύγχρονου εξοπλισμού όλων των υπηρεσιών (απ’ όσο γνωρίζουμε ολοκληρώνεται το Σεπτέμβρη),
  • η ολοκληρωμένη εκπαίδευση όλων των συναδέλφων κι όχι αυτή που έγινε που κρίνεται αποσπασματική και ανεπαρκής,
  • η διασφάλιση της μη πρόσβασης και χρησιμοποίησης τυχόν εμπιστευτικών στοιχείων από το διαχειριστή του συστήματος και μη εξουσιοδοτημένους χρήστες,
  • η στελέχωση με μόνιμο προσωπικό των Δ/νσεων που θα υποστηρίζουν το σύστημα.

Είμαστε θετικοί στη χρήση της τεχνολογίας, χωρίς όμως αυτή να δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα και να καταδυναστεύει τους εργαζόμενους. Δεν δεχόμαστε «να ανοίγει την πόρτα» για λανθασμένες εκτιμήσεις της δουλειάς των συναδέλφων ή τη χρησιμοποίησή της για μειώσεις μισθών.

Είμαστε θετικοί σε κάθε απλοποίηση γραφειοκρατικών διαδικασιών σε κάθε βελτίωση των όρων εξυπηρέτησης του πολίτη, ζήτημα που σχετίζεται όμως με το αντεργατικό πλαίσιο λειτουργίας των υπηρεσιών μας και τιςς ελλείψεις σε προσωπικό και μέσα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους ζητάμε να μην ξεκινήσει η συγκεκριμένη εφαρμογή την 1 Ιουλίου, όπως είναι προγραμματισμένο, σε μια περίοδο που εκτός των άλλων είναι περίοδος αυξημένου φόρτου εργασίας, λόγω κανονικών αδειών. Και οπωσδήποτε πριν την έκδοση σχετικής εγκύκλιου (κανονισμού λειτουργίας του συστήματος) η όποια θα πρέπει να κοινοποιηθεί σε όλους τους υπαλλήλους και στον Σύλλογο για τις απόψεις μας.

 

Κοιν/ση

  1. Εκτελεστικό Γραμματέα
  2. Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Πολιτικής
  3. Δ/νση Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
  4. Παρατάξεις ΠΣ
  5. ΟΣΥΑΠΕ
  6. Μέλη

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΖΑΒΕΡΔΙΝΟΣ ΑΛΚΗΣ

ΣΥΠΑ ΓΙΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ-138

 

 

       

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *