- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ(1904)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ(34)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(66)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΘΗΝΑΣ(7)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(6)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(11)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΝΗΣΩΝ(20)
- ΠΟΛΙΣΤΙΚΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ(10)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ-ΚΑΡΤΕΣ ΟΑΣΑ(9)
- ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(130)
- ΟΣΥΑΠΕ(371)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ(25)
- ΝΕΑ(96)
- ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ(0)
- ΟΧΙ στον αντιλαϊκό Κρατικό Προϋπολογισμό της φοροληστείας και των πολεμικών δαπανών
- ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ & ΝΗΣΩΝ
- Συγκρότηση Τοπικής Διοικούσας ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 2024
- ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ- 2η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ 13-12-2024 ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗ
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΑΘΗΝΑΣ 13-12-2024
- Γιατί δεν διαθέτουν όλες οι υπηρεσίες τα απαραίτητα όργανα ελέγχου;
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 12-12-2024
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ & ΝΗΣΩΝ 6-12-2024
- ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ - ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ
- ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΑΚΙΟΥ
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Αύγουστος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούλιος 2013
- Ιούνιος 2013
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
Αθήνα 16-12-2016
Αρ. Πρωτ.: 203
Προς
- Περιφερειάρχη Αττικής
- Αντιπεριφερειάρχη Βόρειου Τομέα
- Μέλη Οικονομικής Επιτροπής
- Μέλη Επιτροπής Καταλληλότητας
Θέμα: Με ποια κριτήρια γίνεται επιλογή κτιρίων στέγασης των υπηρεσιών και μάλιστα με έναν μειοδότη;
Με το υπ’ αριθμ. 171/271-2016 έγγραφό μας, ζητούσαμε απαντήσεις σε ερωτήματα, που τίθενται από όλους τους συναδέλφους σχετικά με την επιλογή των κτιρίων που στεγάζονται υπηρεσίες της Περιφέρειας και των προτεραιοτήτων, που θέτετε.
Όχι μόνο δεν πήραμε απάντηση, αλλά μάθαμε ότι προχωράτε στη μίσθωση κτιρίων για τη στέγαση των υπηρεσιών του Βόρειου Τομέα, σε κτίρια ακατάλληλα, που σας «προσφέρθηκαν» με μειοδοτική δημοπρασία στην οποία μάλιστα έδωσε προσφορά μόνον ένας!!!
Από πότε κρίνεται νομικά και δημοσιονομικά ορθό να προχωρά διαδικασία μειοδοτικού διαγωνισμού με μια μόνο προσφορά;
Από πότε μπορούν να γίνονται αποδεκτά κτίρια τα οποία στο μεγαλύτερο μέρος τους ήταν αυθαίρετα, που έχουν «νομιμοποιηθεί»; Γνωρίζετε πολύ καλά ότι στην διαδικασία «νομιμοποιήσης», «τακτοποίησης» αυθαιρέτων δεν περιλαμβάνεται ουσιαστικός έλεγχος στατικής επάρκειας του κτιρίου, έλεγχος ιδιαίτερα σημαντικός στις περιπτώσεις τις οποίες χρησιμοποιούνται κτίρια για τη στέγαση όχι απλώς γραφείων, αλλά γραφείων δημοσίων υπηρεσιών που έχουν αυξημένα φορτία.
Ζητήσαμε να μας απαντήσετε με ποια κριτήρια υιοθετήσατε αυτή την προσφορά στο μειοδοτικό διαγωνισμό, στην οποία είναι ζητούμενο η τήρηση προδιαγραφών κοινόχρηστων χώρων πρόσβασης και πυρασφάλειας κοινού (πρόσβαση ΑΜΕΑ, έξοδοι κινδύνου κλπ). Μπορείτε να μας τι θα γίνει σε ένα σεισμό ή μια ανάγκη γρήγορης εκκένωσης του κτιρίου; Σκεφτείτε… και πέστε μας. Μπορούμε να κατεβαίνουμε από ακατάλληλες σκάλες;
Πρέπει ή δεν πρέπει τα κτίρια των δημοσίων υπηρεσιών να είναι ευκολοπροσβάσιμα για τους υπαλλήλους και τους πολίτες των περιοχών που εξυπηρετούν; Από πότε θεωρείται προσβάσιμο ένα κτίριο που βρίσκεται μακριά από τα μέσα σταθερής τροχιάς;
Και όταν μάλιστα δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν οι υπάλληλοι και οι πολίτες από τα μέσα μαζικής μεταφοράς, μπορούν να «βολευτούν» με ελάχιστες θέσεις στάθμευσης;
Ξαναρωτάμε ποιες προδιαγραφές τηρήσατε; Ποια κριτήρια υιοθετήσατε για το κτίριο, που επιλέγετε για την μεταστέγαση των υπηρεσιών του Βόρειου Τομέα;
Και βέβαια εξακολουθούν να υφίστανται τα ερωτήματα για όλα τα ζητήματα, που σας θέσαμε με το 171/271-2016 έγγραφό μας.-
Κοιν/ση
- Παρατάξεις Περιφερειακού Συμβουλίου
- Μέλη μας
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ |
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΖΑΒΕΡΔΙΝΟΣ ΑΛΚΗΣ |