- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ(1911)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ(34)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(66)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΘΗΝΑΣ(8)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(7)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(11)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΝΗΣΩΝ(20)
- ΠΟΛΙΣΤΙΚΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ(10)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ-ΚΑΡΤΕΣ ΟΑΣΑ(9)
- ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(130)
- ΟΣΥΑΠΕ(371)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ(25)
- ΝΕΑ(96)
- ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ(0)
- ΕΥΧΕΣ ΣΥΠΑ 2025
- ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ 2024-2025
- Πρόκληση οι τεράστιες δαπάνες για τα διάφορα σόου
- Συγκρότηση & Εκλογή Προεδρείου Τοπικής Διοικούσας Αθήνας 2024
- Συγκρότηση & Εκλογή Προεδρείου Τοπικής Διοικούσας Ανατολικής Αττικής 2024
- ΜΑΖΙΚΕΣ ΟΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ & ΤΟ ROTATION- ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
- Καταγγέλλουμε την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης
- ΟΧΙ στον αντιλαϊκό Κρατικό Προϋπολογισμό της φοροληστείας και των πολεμικών δαπανών
- ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ & ΝΗΣΩΝ
- Συγκρότηση Τοπικής Διοικούσας ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 2024
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Αύγουστος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούλιος 2013
- Ιούνιος 2013
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
Αθήνα 3 /2 /2020
Αριθμ. Πρωτ.:36
Προς
- Υπουργό Εσωτερικών
- ΕΝΠΕ
- Περιφερειάρχες της χώρας
Θέμα: Χορήγηση μηνιαίου ποσού για την κάλυψη της εντός έδρας κίνησης & ρυθμίσεις για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων των ελεγκτικών μηχανισμών των Περιφερειών.
Η εφαρμογή του ν. 4336/2015 έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στα ζητήματα που αφορούν την κάλυψη των εντός και εκτός έδρας κίνησης των υπαλλήλων των Περιφερειών.
Τα προβλήματα αυτά επηρεάζουν την λειτουργία των υπηρεσιών, ωθούν στην απαξίωσή τους και στο σταμάτημα των ελέγχων που γίνονται, οδηγούν στην απληρωσιά τους εργαζόμενους και αναδεικνύουν την σκοπιμότητα των σχετικών ρυθμίσεων.
Οι υπεύθυνοι οφείλουν να απαντήσουν:
Όταν δεν εξασφαλίζονται υπηρεσιακά αυτοκίνητα στους υπαλλήλους πως θα ασκούνται οι αρμοδιότητες; Από μακριά ή θα μετακινούνται οι υπάλληλοι με τα ΙΧ αυτοκίνητά τους και δεν θα αποζημιώνονται για την κίνησή τους αυτή;
Όταν υπάλληλοι ασκούν «καθημερινά» εξωτερική υπηρεσία για ελεγκτικές αρμοδιότητες με αποφάσεις του φορέα τους, ετήσιας διάρκειας, ποια λογική υπαγορεύει μια ατέλειωτη γραφειοκρατία;
Όταν μετακινούνται από Περιφερειακή Ενότητα σε Περιφερειακή Ενότητα (από νομό σε νομό) και η απόσταση είναι μικρότερη των 50 χιλιομέτρων γιατί δεν θεωρείται εκτός έδρας η μετακίνησή τους;
Μέχρι πότε οι υπάλληλοι θα χρηματοδοτούν την λειτουργία των κρατικών υπηρεσιών;
Δώστε λύση
Οι εργαζόμενοι δεν είμαστε διατεθειμένοι να χρηματοδοτούμε από τον πετσοκομένο μισθό μας τη λειτουργία των υπηρεσιών, που υπηρετούμε. Ούτε δεχόμαστε να μας δίνουν κάποια ψίχουλα βάζοντάς μας σε μια διαδικασία ατέλειωτης γραφειοκρατίας, λες και δεν έχουμε τι να κάνουμε… Το χαρτί που χρησιμοποιείται στοιχίζει παραπάνω από τα ψίχουλα των δαπανών κίνησης, το δε «βάρος» που επιφορτίζονται οι οικονομικές υπηρεσίες είναι τεράστιο.
Ζητάμε:
1. Την κάλυψη των εξόδων κίνησης εντός έδρας, με την χορήγηση μηνιαίου ποσού σε όλους τους συναδέλφους (πάγια οδοιπορικά), που ασκούν μόνιμα καθήκοντα άσκησης εξωτερικών ελέγχων, με αποφάσεις των φορέων τους (Επόπτες Δημόσιας Υγείας, Κτηνίατροι, Γεωπόνοι, Ελεγκτές των Δ/νσεων Ανάπτυξης κ.α.), διαδικασία που άλλωστε ισχύει για υπαλλήλους αρκετών άλλων ελεγκτικών φορέων.
Στη κατεύθυνση αυτή σας επισυνάπτουμε σχετική πρόταση νομοθετικής ρύθμισης και ζητάμε να την εντάξετε στο επόμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών.
2. Την απλοποίηση των δικαιολογητικών όλων των σχετικών διαδικασιών για την κάλυψη και έγκαιρη πληρωμή όλων των οδοιπορικών-εισιτήριων-αποζημιώσεων για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων, ιδιαίτερα στις νησιωτικές περιοχές.
3. Αύξηση με διπλασιασμό των ημερών μετακίνησης εκτός έδρας.
4. Αναπροσαρμογή της απαράδεκτης χιλιομετρικής αποζημίωσης (0,15 λεπτά/χιλμ), στις περιπτώσεις χρήσης ΙΧ αυτοκινήτου για την εκτέλεση της υπηρεσίας.
5. Αύξηση της ποσότητας καυσίμων που δικαιούνται τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα κατά 50% (κατάργηση του άρθρου 10 της ΚΥΑ 129/2534/20.01.2010).
6. Τέλος απαιτείται να θεωρείται ως έδρα του μισθωτού ο τόπος όπου παρέχει την εργασία του και σε κάθε περίπτωση ο πραγματικός τόπος εκκίνησης της μετακίνησης του, προκειμένου να αντιμετωπιστούν σχετικές στρεβλώσεις.
Συνημμένη
Η πρόταση νομοθετικής ρύθμισης
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ |
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |