- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ(2002)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ(34)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(71)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΘΗΝΑΣ(8)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(7)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(11)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΝΗΣΩΝ(20)
- ΠΟΛΙΣΤΙΚΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ(18)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ-ΚΑΡΤΕΣ ΟΑΣΑ(10)
- ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(134)
- ΟΣΥΑΠΕ(373)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ(25)
- ΝΕΑ(96)
- ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ(0)
- Για το «Μητρώο Θεμάτων» του ΑΣΕΠ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ-Μέθοδος μεταφοράς ευθύνης για όλα τα κακώς κείμενα μιας υπηρεσίας στους υπαλλήλους
- Με γκρίκλις ενημερώνει το ΙΝΕΠ τους δημοσίους υπαλλήλους
- ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ - ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ -ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΣΥΑΠΕ & ΜΕΛΟΣ Ε.Ε. ΑΔΕΔΥ -ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ 25-7-2025
- ΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ για το ΝΣΧ για την «αντιμετώπιση της βίας και της ανομίας στα ΑΕΙ»
- ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 26-7-2025
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 19-7-2025
- Κάτω τα χέρια από τη πρόεδρο του Σωματείου των συμβασιούχων ΥΠΠΟ
- ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 16-7-2025
- Ιούλιος 2025
- Ιούνιος 2025
- Μάιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Αύγουστος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούλιος 2013
- Ιούνιος 2013
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012









Αθήνα 28- 5 – 2025
Αρ. Πρωτ.: 113
Για τον καθορισμό στοχοθεσίας στους υπαλλήλους της Περιφέρειας Αττικής
Στο ίδιο έργο θεατές … τίθενται στόχοι χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η πραγματική κατάσταση των υπηρεσιών …
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες
Με την αρ. πρωτ.: 468780/16-04-2025 (ΑΔΑ: Ρ7ΖΣ7Λ7-6ΝΙ) Απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής έγινε ο καθορισμός και η κατανομή στις οικείες υπηρεσίες των στόχων της Περιφέρειας Αττικής για το έτος 2025. Η Απόφαση αυτή εκκινεί την διαδικασία εξειδίκευσης και επιμερισμού των στόχων σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα, η οποία σύμφωνα με τη ρητή πρόβλεψη του νόμου θα έπρεπε να είχε ήδη ολοκληρωθεί από τις 15 Ιανουαρίου… Δια της προσφιλούς πλέον μεθόδου νομοθέτησης δια εγκυκλίων, οι προθεσμίες του νόμου αλλάζουν και μετατίθενται, δεδομένης της αδυναμίας ακόμη και των «άριστων» της κυβέρνησης να ανταποκριθούν εγκαίρως στις απαιτήσεις μιας ομολογουμένως πολυδαίδαλης διαδικασίας, η οποία προσθέτει ένα τεράστιο και αδικαιολόγητο φόρτο εργασίας στις υποστελεχωμένες υπηρεσίες …
Με αφορμή την Απόφαση αυτή οφείλουμε να επαναλάβουμε ορισμένα βασικά σημεία:
α. Η στοχοθεσία που τέθηκε δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική λειτουργία, τα καθήκοντα που καλούνται να εκτελέσουν οι υπάλληλοι στην καθημερινή εκτέλεση των αρμοδιοτήτων τους και τις ανάγκες του λαού. Ο καθημερινός προγραμματισμός εργασιών ενός εκάστου και επομένως και ο ετήσιος, απορρέει από τις εισερχόμενες υποθέσεις, τα αιτήματα των πολιτών που απευθύνονται στις αρμόδιες υπηρεσίες, σύμφωνα με τον ισχύοντα ΟΕΥ, και τα οποία χρεώνονται στους υπαλλήλους ανάλογα με τα καθήκοντα του κλάδου και της ειδικότητάς τους και τις αντικειμενικές δυνατότητες «αυτεπάγγελτων» ενεργειών.
β. Η στοχοθεσία που τέθηκε δεν λαμβάνει υπόψη την τραγική υποστελέχωση του 50%, με τις 1.600 κενές οργανικές θέσεις και τις αρνητικές επιπτώσεις στη λειτουργία των υπηρεσιών. Ακόμα και για την τελευταία τριετία, με τις προσλήψεις της 13Κ και του γραπτού διαγωνισμού τα στοιχεία δείχνουν ότι το ισοζύγιο παραμένει αρνητικό (από 1-1-2023 έως σήμερα 226 «έφυγαν» και 179 «ήλθαν» (συν 20 που πήραν αποσπάσεις, άδειες κλπ).
γ. Απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά στην έλλειψη σε υπηρεσιακά οχήματα και οδηγούς… και οποιαδήποτε πρόνοια επίλυσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν και των αναγκών που έχουν οι υπάλληλοι των ελεγκτικών υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής, που αποτελούν το 50% του συνολικού αριθμού υπαλλήλων. Κανένα πρόβλημα δεν λύθηκε από πέρυσι, κι όμως την ίδια στιγμή τίθεται στόχος «Αύξησης του πλήθους των ελεγκτικών επιθεωρήσεων κατά 5% σε σύγκριση με το πλήθος των ελεγκτικών επιθεωρήσεων που πραγματοποιήθηκαν εντός του 2024».
Προφανώς θεωρείται λογικό και αυτονόητο, ότι ο υπάλληλος θα κινείται με το δικό του ΙΧ για την εκτέλεση των καθηκόντων του, θα πρέπει να θέτει το ΙΧ του στην υπηρεσία των στόχων της Περιφέρειας Αττικής με ό, τι κινδύνους και με όποιο κόστος αυτό συνεπάγεται, χωρίς ούτε καν την κάλυψη των οδοιπορικών εξόδων, τη χορήγηση πάγιων οδοιπορικών.
δ. Δεν εξετάζονται ελλείψεις στην οργάνωση των υπηρεσιών, ύπαρξης γραφείων, ηλεκτρονικού εξοπλισμού, εργαλείων και κατάλληλων μέσων για να μπορούν να υλοποιηθούν οι αρμοδιότητες…
ε. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις αυθαίρετες μετακινήσεις υπαλλήλων από οργανική μονάδα σε οργανική μονάδα … μην ξεχνάμε τη συλλήβδην μετακίνηση όλων των εργαζομένων στις Δ/νσεις Υγειονομικού Ελέγχου…, αποτελούν ζητήματα που λειτουργούν ανασταλτικά σε κάθε προσπάθεια που καταβάλλουν οι εργαζόμενοι για να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους, ζητήματα που έχουμε θέσει επανειλημμένως σε όλα τα επίπεδα της Διοίκησης και του Κράτους, χωρίς όμως να δίνονται λύσεις…
Τίθεται στόχος «Ανάπτυξη, συντονισμός και αποτελεσματική υλοποίηση βιώσιμων τεχνικών έργων και υποδομών, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής των πολιτών, την προστασία του περιβάλλοντος και την ορθή διαχείριση των πόρων». Μπορεί να ακούγονται εύηχα όλα αυτά, όμως για ποια έργα και υποδομές γίνεται αναφορά; Γιατί δεν λένε ότι είναι τόσα-όσα αποφασίζει η Περιφερειακή Αρχή να προχωρήσει με τις δικές της ιεραρχήσεις, ότι είναι τόσα-όσα χωράνε στους πόρους, που δίνει η κάθε κυβέρνηση στην λεγόμενη αυτοδιοίκηση, ότι είναι τόσα-όσα τελειώνουν οι μεγαλοεργολάβοι, όταν τα τελειώνουν; Γιατί δεν λένε ότι οι κυβερνήσεις με το νομοθετικό πλαίσιο που έχουν διαμορφώσει, την υποστελέχωση και την έλλειψη μέσων δεν εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για να υλοποιήσουν οι εργαζόμενοι των τεχνικών υπηρεσιών ούτε κατ’ ελάχιστο τον στόχο που τίθεται; Ή μήπως βοηθιούνται οι συνάδελφοι μηχανικοί των Τεχνικών Υπηρεσιών, έχοντας απέναντί τους τεράστια εργολαβικά συμφέροντα και τη δαμόκλειο σπάθη των αστικών και ποινικών ευθυνών να κάνουν τη δουλειά τους, όταν η Διοίκηση της Περιφέρειας δεν παρέχει ολοκληρωμένα ούτε καν τη νομική τους κάλυψη;
Τίθεται στόχος «Ενίσχυση της επιχειρησιακής ετοιμότητας της Περιφέρειας για την αποτελεσματική εφαρμογή της Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτων Αναγκών». Ωραία όλα αυτά, όμως πώς θα υλοποιηθούν όταν «επιχειρησιακή ετοιμότητα» είναι η ετοιμότητα ενός γραφειοκρατικού μηχανισμού που πρέπει να προχωράει γρήγορα τις απευθείας αναθέσεις σε ιδιώτες-ιδιοκτήτες μέσων, αφού η Περιφέρεια Αττικής δεν διαθέτει ούτε στοιχειώδη μέσα και χειριστές, δεν έχει ούτε μία ιδιόκτητη υδροφόρα;
Τίθεται στόχος «Ενίσχυση της διαφάνειας στην εσωτερική οργάνωση των υπηρεσιών, μέσω της καταγραφής των διαδικασιών κάθε οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης ή Αυτοτελούς Τμήματος». Καλό θα ήταν η διαφάνεια να απλώνεται σε όλες τις διαδικασίες, όπως και στην επιλογή των Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων, δεδομένης και της κομβικής ευθύνης που οι θέσεις αυτές έχουν για τη στοχοθεσία –αξιολόγηση…, να έχει γίνει επιλογή Προϊσταμένων Δ/νσεων και Τμημάτων, που δεν έχει γίνει εδώ και 16 χρόνια, να υπάρχουν πληροφοριακά συστήματα που θα εξασφαλίζουν την διαλειτουργικότητα και δεν θα δημιουργούν ψηφιακή γραφειοκρατία κλπ.
Και ο κατάλογος δεν έχει τέλος…
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες
Η «αξιολόγηση»/στοχοθεσία που θέλουν να επιβάλλουν δεν έχει καμία σχέση με τη βελτίωση των υπηρεσιών μας, ώστε να μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες του λαού. Αντίθετα στοχοποιεί και μάλιστα δυσανάλογα τον υπάλληλο και όχι τις αιτίες και τους παράγοντες, που καθορίζουν τη λειτουργία και τον ρόλο των υπηρεσιών. Η μαζική αντίθεσή μας στην αντιδραστική στοχοθεσία – αξιολόγηση, είναι η καλύτερη απάντηση στην υποστελέχωση, στους χαμηλούς μισθούς, στην έλλειψη εξοπλισμού και μέσων, στις χρόνιες «αναθέσεις» σε θέσεις ευθύνης, στην τρομοκρατία και την υποτίμηση, στις ιδιωτικοποιήσεις και τις εκχωρήσεις αρμοδιοτήτων, στις επιλογές λειτουργίας των υπηρεσιών μας ως διοχετευτές εκατομμυρίων στους επιχειρηματικούς ομίλους.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ |
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΑΓΑΝΕΛΗ ΑΡΙΑΔΝΗ |