- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ(1923)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ(34)
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(67)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΘΗΝΑΣ(8)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(7)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(11)
- ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΝΗΣΩΝ(20)
- ΠΟΛΙΣΤΙΚΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ(10)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΠΑ-ΚΑΡΤΕΣ ΟΑΣΑ(9)
- ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(132)
- ΟΣΥΑΠΕ(371)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ(25)
- ΝΕΑ(96)
- ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ(0)
- ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4.2.2025-ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ 13ου & 14ου ΜΙΣΘΟΥ
- ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ- ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΧΑΡΑΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
- ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΑΠ ΚΑΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ 7-2-2025
- ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ 17-01-2025
- Για εκκίνηση διαδικασιών υπογραφής ΕΣΣΕ
- Η αναβληθείσα Εκδρομή - Ξενάγηση Αθηναϊκή Ριβιέρα – Σούνιο – Θέατρο Θορικού στις 2-2-2025
- 15-1-2025 ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΤΟΜΕΑ
- ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Δ.Σ. ΣΥΠΑ 10-1-25
- ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ & ΟΣΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Αύγουστος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούλιος 2013
- Ιούνιος 2013
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
Αθήνα 17- 7 -2021
Αρ. Πρωτ.: 146
Κι άλλες φωτογραφικές προσλήψεις από τον Περιφερειάρχη Αττικής;
Σε απευθείας πρόσληψη προϊσταμένου της Νομικής υπηρεσίας με επιλογή Περιφερειάρχη θέλει να προχωρήσει η Περιφέρεια Αττικής, όπως προκύπτει από την κατά πλειοψηφία απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής (αριθ. αποφ. 1501/2021-ΑΔΑ:6ΨΙΛ7Λ7-ΨΗΝ).
Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως πρόσληψη «μετακλητού» προϊστάμενου, αν προβλεπόταν ημερομηνία λήξης στην πρόσληψη του προϊσταμένου της Νομικής υπηρεσίας, δεδομένου ότι η διαδικασία του διορισμού αυτού, μετά την έγκριση της ΠΥΣ δεν θα γίνει με διαγωνισμό, αλλά με απλή απόφαση του Περιφερειάρχη χωρίς καμιά συγκριτική αξιολόγηση!!!
Την απόφαση αυτή πήρε κατά πλειοψηφία η Οικονομική Επιτροπή τροποποιώντας παράτυπα το κατατεθέν στο ΥΠΕΣ αίτημα για τον προγραμματισμό προσλήψεων για το 2020, ως προς την πρόσληψη δικηγόρων με έμμισθη εντολή, ζητώντας την έγκριση προϊσταμένου με την παραπάνω διαδικασία, «γράφοντας στα παλιά τους τα παπούτσια» ακόμα και τα προβλεπόμενα στο άρθρο 85 του ισχύοντος Οργανισμού, όπου προβλέπεται ότι «στο Αυτοτελές Τμήμα Νομικής Υποστήριξης προΐσταται δικηγόρος με έμμισθη εντολή“, δηλαδή δικηγόρος που κατέχει θέση με έμμισθη εντολή, δηλαδή δικηγόρος που έχει προσληφθεί με διαδικασία επιλογής!!!
Είναι προφανής η συγκεκριμένη επιλογή αντί της επιλογής τοποθέτησης προϊσταμένου ενός από τους υπηρετούντες δικηγόρους με έμμισθη εντολή, που έχουν προσληφθεί με διαγωνισμό.
Είναι προφανής η στόχευσή της.
Να μπουν εμπόδια στις «αρνητικές» γνωμοδοτήσεις των δικηγόρων που υπηρετούν στην Περιφέρεια, ο χειρισμός συγκεκριμένων υποθέσεων να γίνεται από τον επιλεγέντα από τον Περιφερειάρχη προϊστάμενο της Νομικής υπηρεσίας κλπ.
Αυτό εξάλλου επιβεβαιώνει ο Περιφερειάρχης και στο από 16-7-2021 Δελτίο Τύπου του, αναφέροντας ότι «η κάλυψη της θέσης του Προϊσταμένου Νομικής Υπηρεσίας κρίνεται επιβεβλημένη αλλά και ζωτικής σημασίας,…. για τον συντονισμό και την εποπτεία του συνολικού έργου της υπηρεσίας…». Τι σημαίνει αλήθεια «εποπτεία»; Μήπως πίεση για να αλλάξουν οι δικηγόροι τις «γνωμοδοτήσεις» που δεν «βολεύουν» την Περιφερειακή Αρχή; Και μετά αναρωτιούνται… γιατί θέλουν και προσπαθούν να φύγουν με κάθε τρόπο οι συνάδελφοι από την Περιφέρεια Αττικής…
Γίνεται φανερό ότι πληθαίνουν τα εργαλεία που αξιοποιούνται για την απρόσκοπτη προώθηση των πολιτικών επιλογών κυβέρνησης και Περιφερειακής Αρχής για στήριξη της κερδοφορίας και της ανταγωνιστικότητας των επιχειρηματικών ομίλων, για μοίρασμα χρήματος σε συγκεκριμένους… μέσα από την λειτουργία των ΟΤΑ και των υπηρεσιών τους.
Η ίδρυση του Αναπτυξιακού Οργανισμού «Νέα Μητροπολιτική Αττική», η δημιουργία της εταιρείας CLIMATIKA, η λειτουργία του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Αττικής (ΠΤΑΑ) και το πέρασμα αρμοδιοτήτων σε αυτά στο πλαίσιο της εκχώρησης και ιδιωτικοποίησης, οι εργολαβίες, οι Προγραμματικές Συμβάσεις, οι συνεχείς «συμπληρωματικές» συμβάσεις, οι «κατατμήσεις» και οι απευθείας αναθέσεις, οι τοποθετήσεις στις προβλεπόμενες θέσεις ευθύνης χωρίς διαδικασίες επιλογής, για πάνω από 12 χρόνια και η συνέχιση των αναθέσεων σε ημετέρους, οι προσλήψεις ΙΔΟΧ χωρίς κριτήρια και πίνακες κατάταξης και τα αιτήματα για διορισμούς με φωτογραφικά κριτήρια στο έδαφος της συνεχιζόμενης τραγικής έλλειψης προσωπικού, εξοπλισμού και μέσων των υπηρεσιών είναι εργαλεία, που για την νομοθέτησή τους έχουν συμβάλλει όλες οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις και που αξιοποιούνται κάθε φορά κατά το δοκούν.
Μονόδρομος για τους εργαζόμενους είναι η συνέχιση του αγώνα ενάντια σε όλες τις πολιτικές επιλογές που θέλουν τις υπηρεσίες μας να λειτουργούν ως μηχανισμοί στήριξης των επιχειρηματικών ομίλων, η συνέχιση του αγώνα για υπηρεσίες προς όφελος των λαϊκών συμφερόντων.
Π.Α.
1. Υπουργείο Εσωτερικών
α. Γραφείο Υπουργού
β. Δ/νση Προσωπικού Τ.Α
2. Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής
3. Παρατάξεις Περιφερειακού Συμβουλίου
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ |
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΑΖΑΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |