Άρθρα & Κατηγορίες
Εγγραφή στον σύλλογο
ΑΦΙΣΕΣ
VIDEO
Ακολουθήστε τον Σύλλογο
/
/
/
/
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ
Untitled
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ

ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ

Πειραιάς 17/01/2019

Αρ. Πρωτοκ: 2

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συνάδελφοι, σσες

          Μετά από αίτημα της Τοπικής Διοικούσας Επιτροπής, πραγματοποιήθηκε συνάντηση την Τρίτη 15/01/2019 με τους Αντιπεριφερειάρχες Π.Ε. Πειραιά και Π.Ε. Νήσων, παρουσία και μελών του προεδρείου του Δ. Σ. του Συλλόγου μας.

          Πριν τη συνάντησή μας, μέλη της Τοπικής Διοικούσας και του Συλλόγου επισκέφτηκαν το νέο κτίριο και διαπίστωσαν ότι δεν έχει γίνει καμία μεταβολή σε σχέση με την προηγούμενη επίσκεψη το Σεπτέμβριο του 2018.

          Στη συνάντηση με τους Αντιπεριφερειάρχες επισημάναμε το παραπάνω γεγονός και ζητήσαμε περαιτέρω πληροφόρηση για το χρονοδιάγραμμα της μετεγκατάστασης και τις εργασίες που απαιτούνται.

          Χρονικός ορίζοντας για τη μετακόμισή μας, ορίστηκε η 15 Μάρτη 2019.

Μέχρι τότε οι Αντιπεριφερειάρχες δεσμεύτηκαν τα εξής:

  1. Τα στόρια από την πλευρά του κτιρίου που βλέπει στη θάλασσα, θα έχουν τοποθετηθεί με ευθύνη του ιδιοκτήτη του κτιρίου.
  2. Τα αρχεία θα μεταφερθούν και θα τοποθετηθούν με ευθύνη της μεταφορικής εταιρείας σε υπάρχοντα dexion, που διαθέτουν οι Περιφερειακές Ενότητες. Εφόσον δεν επαρκούν, προβλέπεται συμπληρωματικά και η αγορά καινούργιων. Οι υπάλληλοι έχουν την ευθύνη μόνο να συσκευάσουν τα προσωπικά τους είδη και τα προσωπικά τους αρχεία και να τα παραδώσουν στη μεταφορική.
  3. Για την καθημερινή καθαριότητα του κτιρίου λόγω της επιβάρυνσης από πολίτες και υπαλλήλους, θα γίνεται από συναδέλφους που έχουν προσληφθεί με 8μηνη σύμβαση. Όταν τελειώσουν οι συμβάσεις, το κτίριο θα καθαρίζεται από τις υπάρχουσες μόνιμες συναδέλφισσες, εφόσον αυτές επαρκούν.
  4. Για τους χώρους στάθμευσης για συναδέλφους που αντιμετωπίζουν δυσκολία στη μετακίνηση τους με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, θα παραχωρηθεί επαρκής αριθμός θέσεων στάθμευσης στο γκαράζ του κτιρίου, λόγω της μεγάλης κυκλοφοριακής επιβάρυνσης της περιοχής με οχήματα.
  5.  Όσον αφορά την τακτική συντήρηση του κεντρικού κλιματισμού του κτιρίου, σε πρώτη φάση θα γίνεται από τον ιδιοκτήτη, και προβλέπεται μετά να διενεργηθεί έγκαιρα διαγωνισμός από την Περιφέρεια για την ανάθεση σε εργολάβο.
  6. Για τον εξοπλισμό με νέα γραφεία, ντουλάπες, καρέκλες, κ.λ.π., αυτά θα έχουν εγκατασταθεί και κάθε υπάλληλος θα έχει τα δικά του έτοιμα για χρήση.
  7. Σχετικά με το server, το τηλεφωνικό κέντρο, και τη δικτύωση, όλα θα είναι έγκαιρα εγκατεστημένα και θα λειτουργούν μέχρι τότε. Ειδικά για τους servers εφόσον δεν προλάβει να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για καινούργιο, θα χρησιμοποιηθούν οι ήδη υπάρχοντες της Περιφέρειας.
  8. Για την ασφάλεια του κτιρίου προβλέπεται να τοποθετηθούν κάμερες  περιμετρικά, οι οποίες θα ελέγχονται από το φύλακα του κτιρίου, τις εργάσιμες ώρες.

Δεν υπήρξε συγκεκριμένη δέσμευση για τα παρακάτω:

    • Για τη διαμερισματοποίηση των Δ/νσεων σε τμήματα (προβλέπεται να λειτουργούν σε ενιαία αίθουσα τρία τμήματα μίας Δ/νσης), μας δηλώθηκε ότι θα γίνει προσπάθεια να μεταφερθούν κάποια υπάρχοντα χωρίσματα από τη Δ/νση Μεταφορών και μετά την εγκατάστασή μας θα εξεταστεί να καλυφθεί η ανάγκη αυτή με διαγωνισμό από την Περιφέρεια.
    • Όσον αφορά για το φυσικό φωτισμό και αερισμό στους χώρους των γραφείων που δεν επαρκεί, αναζητείται ακόμη τεχνική λύση και θα μας γνωστοποιηθεί εφόσον αυτή βρεθεί.

Συνάδελφοι,

υπενθυμίζουμε ότι η επιλογή του κτιρίου και ο σχεδιασμός σε αυτό, έγινε με αποκλειστική ευθύνη της Περιφερειακής Αρχής αλλά και της Ειδικής Επιτροπής που το εξέτασε και το έκρινε κατάλληλο. Από τις ανωτέρω παρατηρήσεις, θεωρούμε ότι είναι κρίσιμο να έχει γίνει η διαμερισματοποίηση των χώρων και στα Τμήματα, δεδομένου ότι πέρα των υπαλλήλων, οι υπηρεσίες θα επιβαρύνονται καθημερινά και από πολίτες που θα προσέρχονται για τα αιτήματά τους, με ότι συνεπάγεται αυτό.

Επίσης, όσον αφορά το θέμα του φυσικού αερισμού και φωτισμού πρέπει απαραίτητα να βρεθεί μια λύση δεδομένου ότι συγκεκριμένα γραφεία αντιμετωπίζουν το πρόβλημα αυτό. Σημαντικό σε αυτό είναι και η τακτική συντήρηση του κεντρικού κλιματισμού του κτιρίου.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα, εφόσον υλοποιηθούν, πιστεύουμε ότι θα βοηθήσουν στην ομαλή εγκατάσταση και λειτουργία των υπηρεσιών στο νέο κτίριο.

Η Τοπική Διοικούσα και ο Σύλλογος θα είναι παρόντες και θα παρακολουθούν την πορεία και την υλοποίηση των δεσμεύσεων παρεμβαίνοντας όπου κρίνεται αναγκαίο. Παράλληλα θα θέλαμε και από εσάς οποιοδήποτε θέμα επισημάνετε, να επικοινωνείτε μαζί μας προκειμένου να το θέσουμε στην Περιφερειακή Αρχή.

Λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων των Αντιπεριφερειαρχών δεν κατέστει δυνατόν να συζητηθούν περαιτέρω εργασιακά ζητήματα.

Για την Τοπική Διοικούσα Επιτροπή Πειραιά και Νήσων

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 ΚΟΡΚΙΔΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ

τηλ: 2131618549 – 6938694949

email: sotiria.korkidou@patt.gov.gr

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΖΑΜΠΕΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

τηλ: 2131602194 – 6973954431

email: zabetakimar@gmail.com

ΤΔ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *